Hírek
2016. Március 17. 07:46, csütörtök |
Életmód
Forrás: mti
Eltűnnek a hagyományos tévészolgáltatások?

A médiakínálat gyors fejlődése, a csak online video szolgáltatások népszerűségének ellenére valószínűtlen, hogy eltűnne akár a hálózati, kábeles, vagy műholdas tartalomszolgáltatás
- derül ki a Nielsen piackutató legfrissebb felméréséből. Az MTI-hez szerdán eljuttatott összegzés szerint a magyar nézők 86 százaléka fizet elő kábeles vagy műholdas adások vételére, Európában átlagosan 65, világszerte pedig 72 százalék.
A válaszadó magyarok csupán 3 százaléka fizet online "video on demand" (VOD) szolgáltatóknak, amelyektől igény szerinti videó és hanganyagokat lehet letölteni. Az átlag Európában 11, míg a hatvanegy vizsgált országban globálisan 26 százalék, a rangsort pedig Észak-Amerika és Ázsia-Óceánia vezeti 35, illetve 32 százalékos aránnyal.
A több mint 30 ezer megkérdezett internethasználó többsége, 68 százaléka nem tervezi lemondani a hagyományos műsorvételt, azzal a céllal, hogy csak online szolgáltatást vegyen igénybe, 32 százalék viszont megszüntetné a kábeles vagy műholdas kapcsolatát. Magyarországon a válaszadók 84 százaléka szándékozik hagyományos szolgáltatójánál maradni, az európai átlag pedig 83 százalék.
A Nielsen szerint a legtöbb néző számára az online és hagyományos szolgáltatások nem zárják ki, hanem kiegészítik egymást.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Június 19. 07:13, csütörtök | Életmód
A túl kevés vagy a túl sok alvás is növeli a halálozás és a stroke kockázatát
2025. Június 19. 07:08, csütörtök | Életmód
Makk Károly és Darvas Iván életműve előtt tiszteleg az 5. Magyar Mozgókép Fesztivál
2025. Június 18. 07:12, szerda | Életmód
Groupama Biztosító-OTP Bank: a magyar családok átlagosan több mint félmillió forintot költenek külföldi nyaralásra
A magyar családok átlagosan több mint félmillió forintot költenek külföldi nyaralásra a Groupama Biztosító és az OTP Bank megbízásából ezer fő megkérdezésével készült országos reprezentatív kutatás szerint.